بازي هاي مورد علاقه سگ ها

فروش سگ پامرانين، فروش سگ چاوچاو

بازي هاي مورد علاقه سگ ها

۶۳ بازديد

ما مي خواهيم در اين مقاله ايران چاوچاو شما را با بازي هاي مورد علاقه سگ ها آشنا كنيم تا بتوانيد اوقات خوبي را در كنار اين دوستان پشمالو بگذرانيد.

با ايران چاوچاو كه به صورت تخصصي به فروش سگ پامرانين، سگ چاوچاو و … مي پردازد همراه باشيد.

بازي هاي مورد علاقه سگ ها

اسباب بازي

يك قطعه اسباب بازي كه جنس انعطاف پذير و نرم داشته باشد براي سگ خود تهيه كنيد. طناب و يا بند تقريبا بلندي به آن ببنديد و اجازه دهيد كه سگ شما آن را گاز بگيرد و شما آن را آرام آرام از دهانش دور كنيد. كنترل كردن اين وسيله به دست شما سبب مي‌ شود كه سگ فرمان پذيري بالايي پيدا كند و فك و دهانش مهار شود.

حلقه پلاستيكي

حلقه پلاستيكي، طناب نرم و يا هر اسباب بازي ديگر تهيه كنيد. يك سر آن را با دست خود محكم بگيريد و يك سر ديگر را سگ با دهانش مي‌ گيرد. سعي كنيد با كشيدن آن به سگ متوجه كنيد كه كشمكش زيادي بر سر آن داريد. شايد نسبت به نژاد سگ شما موفق شويد كه اسباب بازي را به چنگ آوريد ولي سعي كنيد شما بازنده اين بازي باشيد.
اجازه دهيد بعد از كمي تلاش سگ موفق به گرفتن اسباب بازي شود. اين بازي يك روش بسيار سرگرم كننده و جالب براي سگ است. شما به سگتان نزديك تر شده و او را به يك چالش دعوت مي‌ كنيد. اين بازي در فروكش كردن پرخاش سگ هم بسيار موثر است.

بشقاب پرنده

بشقاب پرنده يا در واقع Frisbee يك وسيله بازي بسيار مناسب براي سگ است. اين بازي به سگ كمك مي‌ كند تا فعاليت بدني خوبي داشته باشد و مسافت‌ هاي طولاني را به راحتي طي كند. اين بازي علاوه بر اين كه يك ورزش مناسب است آموزش‌ هاي رفتاري بسياري براي سگ دارد و معمولا بيشتر نژاد‌هاي سگ بازي با Frisbee را بسيار دوست دارند. از يك Frisbee بسيار نرم و لطيف كه انعطاف پذير است شروع كنيد. آن را پرتاب كنيد و اجازه دهيد كه سگ براي گرفتنش بپرد. در ابتدا مسافت‌ هاي كوتاه را انتخاب كنيد و Frisbee را در سطح پايين پرتاب كنيد بعد از مدتي كه هيجان سگ را مشاهده كرديد مي‌ توانيد مسافت را زياد كنيد و اجازه دهيد سگ بدود.

حباب ساز

اسباب بازي حباب ساز براي سگ خود تهيه كنيد. يكي از بهترين سرگرمي‌ ها براي سگ بازي حباب است. اين اسباب بازي قيمت چنداني ندارد و معمولا زمان زيادي سگ را سرگرم مي‌ كند. مي‌ توانيد از يك حباب ساز ساده بچه گانه شروع كنيد. حباب درست كنيد و از سگ بخواهيد كه آن‌ ها را بگيرد. بي شك زمان زيادي را سگ با اين حباب‌ ها بازي مي‌ كند و از آن لذت خواهد برد.

بازي‌هاي آبي

بازي‌ هاي آبي انجام دهيد. از جمله بهترين و مفرحترين بازي‌ هاي سگ بازي آبي است. در استخر و يا دريا مي‌ توانيد اين كار را انجام دهيد. به خصوص آن دسته از نژاد سگ‌ ها كه علاقه زيادي به آب و شنا دارند از اين ....

 

ادامه مطلب: بازي هاي مورد علاقه سگ ها

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.