غذاهاي ممنوعه براي سگ

فروش سگ پامرانين، فروش سگ چاوچاو

غذاهاي ممنوعه براي سگ

۶۹ بازديد

سلام به همراهان هميشگي سايت ايران چاوچاو . در اين مقاله باز هم قرار است درباره سگ هاي خانگي با هم صحبت كنيم و اين بار در خصوص غذاهاي ممنوعه براي سگ ها.

اين مقاله از مهمترين چيزهايي كه صاحب سگ بايد بداند تشكيل شده و دانستن همين مطالب كوتاه و ساده تا حد زيادي سلامت سگ شما را حفظ ميكند.

در ضمن فراموش نكنيد كه فروش سگ پامرانين ، چاوچاو و … در اين مجموعه با بهترين و مناسب ترين هزينه هاصورت ميگيرد و شما ميتوانيد با خيال راحت سگ اصيل و سالمي را از اين مجموعه خريداري كنيد.

مرغ ، ماهي و گوشت خام + تخم مرغ نپخته

فراموش نكنيد كه شما با دادن مرغ ماهي و گوشت خام به سگ خود ، ميتوانيد سلامتي او را بخطر بيندازيد.

چرا كه باكتري سالمونلا يكي از خطرناكترين باكتري هايي است كه با پختن مواد غذايي از بين ميرود تخم مرغ خام نيز ممكن است حاوي باكتري سالمونلا باشد هم چنين دادن تخم مرغ خام به سگ ها باعث كمبود ويتامين B خواهد شد.

پوست مرغ كه روي گوشت آن قرار دارد اگر به صورت پخته باشد ممكن است مشكلي براي سگ تان ايجاد نكند، اما دادن اسكلت و پاي مرغ به سگ ها كار بسيار خطرناكي است . چون اين استخوان ها ممكن است دهان يا گلوي سگ را زخم كند و سبب اختلال شود.

 

شكلات

تئوبرومين ماده اي شيميايي است كه از خانواده كافئين است و در چايي و شكلات پيدا مي شود. اين ماده براي بيشتر حيوانات كشنده و خطرناك است، گربه و سگ هم جزو همين حيوانات به شمار مي روند. اغلب صاحبان سگ ممكن است حتي اسم اين ماده سمي را هم ندانند اما مي دانند كه شكلات براي حيوان آن ها مضر است.

پس شما هم اگر نمي دانيد ، بدانيد كه بايد شكلات ها را از سگ ها دور نگه داريد. بيشتر مردم فكر مي كنند خطر مسموميت با تئوبرومين خيلي كم است و يا فكر مي كنند شكلات آن قدر خطرناك نيست، به خصوص براي سگ هاي بزرگ.

فروش سگ پامرانين

آجيل

اغلب مغزهاي خوراكي به علت چربي بالايي كه دارند براي معده سگ ها سنگين و غير قابل هضم مي باشند . به همين خاطر دامپزشك ها آجيل را از غذاهاي ممنوعه سگ مي دانند .

سگ ها به طور معمول با خوردن آجيل به اسهال و استفراغ دچار ميشوند . تنها مغزهايي كه به اندازه بقيه براي سگ ها ضرر ندارند ، بادام زميني بي نمك و بادام هندي بي نمك مي باشند . البته آن هم به مقدار بسيار كم بايد به سگ داده شود . خطرناك ترين مغز براي سگ ها گردو و دانه ماكادميا است كه بايد از دسترس او دور نگه داشته شود.

كافئين

پوقتي در مورد كافئين صحبت مي كنيم، تئوبرومين يكي از مواد آن است. سگ خود را از تمام محصولات حاوي كافئين مثل قهوه، كاپوچينو، طعم دهنده هاي قهوه، دانه هاي قهوه شكلاتي، نوشيدني هاي انرژي زا و نوشابه دور نگه داريد.  اين مواد خوراكي براي اعضاي بدن و دستگاه گوارشي سگ ها مضر هستند و حتي در مواردي سبب مرگ دردناكي در اان ها خواهد  شد.

 

سگها عاشق خوردن هرچيزي، حتي غذاهايي كه مطمئن نيستند غذا مي باشند ، هستند. اگر تمايل داريد از غذاي خودتان به سگتان بدهيد، بايد مطمئن شويد از تركيباتي كه براي او مضر است در غذايتان استفاده نكنيد.

فروش سگ چاوچاو ، پامرانين و … در اين مجموعه صورت مي گيرد و شما ميتوانيد با خيالي آسوده اصيل ترين سگ هاي خانگي را از ما خريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.