اهلي كردن سگ چاوچاو

فروش سگ پامرانين، فروش سگ چاوچاو

اهلي كردن سگ چاوچاو

۷۰ بازديد

سگ چاوچاو، با بچه ها بسيار خوب رفتار مي كنند. اگر از گربه يا حيوان خانگي ديگري نگهداري مي كنيد بهتر است كه زماني كه آنها هنوز به بلوغ نرسيده اند، آنها را به خانه بياوريد.

آنها هنگامي كه جوان هستند كاملا اجتماعي هستند. آنها نياز به آموزش دارند، با اين حال هم براي توله سگ و هم براي سگ بالغ بايد مجموعه اي از قوانين را به آنها آموزش داد. اين نژاد بسيار غالب است و نياز به يك صاحب مسلط دارد.

به توصيه ايران چاوچاو ، صاحب اين نژاد از سگ بايد يك فرد آرام باشد كه به طور طبيعي محكم، با اعتماد به نفس، و سازگار است. با اين دانستن اين خصوصيات ميتوان به راحتي سگ چاوچاو را كنترل كرد. گاهي اوقات حالت تدافعي دارد، سلطه گر، جدي و مستقل است. مشكلات احتمالي زماني بوجود مي آيند كه صاحب سگ نداند چگونه بايد با آنها برخورد كند.

اگر شما اجازه دهيد اين سگ به اين باور برسد كه رئيس خانه است، اين سگ به موجودي خيره سر و محافظ تبديل خواهد شد. هنگامي كه يك چاوچاو به اين باور برسد كه حاكم انسان است او ممكن است رفتاري پرخاشگرانه در ارتباط با ساير انسانهاي مرتبط با صاحبش داشته باشد.

فروش سگ چاوچاو  رو به افزايش است و اين سگ ها جزو سگ هاي اشرافي به شمار مي روند.

آنها نسبت به صاحب خودشان بسيار وفادار هستند. به گفته اغلب صاحبان اين نژاد آنها براحتي ميتوانند كلاهبرداري را ياد بگيرند. آنها اشتياق زيادي به يادگيري دارند. بعضي ها معتقدند كه نوع مو كوتاه سگ هاي چاوچاو فعالتر و باهوش تر از نوع مو بلند آن نژاد است. خصوصيات رفتاري وفادار، بدون بوي بدن، كه مي تواند سگ نگهبان خوبي هم باشد و بايد با آن رفتار مهربان و آرام داشت.

فروش سگ چاوچاو

مركز فروش سگ چاوچاو اينجاست تا با واردات سگ هاي اصيل و سالم لبخند شما را حفظ كند . اگر دوست داريد سگ هاي خانگي وفادار و سالمي داشته باشيد ، همين حالا با ما تماس بگيريد.

 

اهلي كردن سگ چاوچاو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.