ملاتونين براي كمك به سگ‌هاي مضطرب

فروش سگ پامرانين، فروش سگ چاوچاو

ملاتونين براي كمك به سگ‌هاي مضطرب

۶۱ بازديد

ملاتونين براي كمك به سگ‌هاي مضطرب – ديده‌شده كه ملاتونين براي سگ‌هايي كه از رعد و برق و ديگر اتفاقات مرتبط كه پر سر و صدا هستند و ديگر وضعيت‌هاي استرس زا ميترسند، مفيد است. از ملاتونين به طور موثر براي كاهش اضطراب سگ‌هايي استفاده شده‌است كه بين ۱۱: ۰۰ بعد از ظهر و ۶: ۰۰ صبح بيشتر اضطراب دارند . به نظر مي‌رسد كه مالكان سگ‌ها گزارش مي‌دهند كه در زمان‌هاي ديگر روز استرس سگشان پايين تر است. ملاتونين يك ماده طبيعي است كه توسط غده پينه آل در مغز پستانداران توليد مي‌شود. اين هورمون در تعريف ماده اي است كه در ريتم شبانه‌روزي دخالت دارد –يعني همان چرخه‌هاي دروني كه همه پستانداران در هنگام خواب و هنگام بيدار شدن دارند. در سال‌هاي اخير، ” ملاتونين مصنوعي ” براي مردم به عنوان يك ” كمك طبيعي ” براي خوابيدن به بازار عرضه شده‌است.

ژورنال انجمن پزشكي دامپزشكي آمريكا، جلد ۲۱۵، شماره ۱ ژوئيه ۱۹۹۹ اشاره به ملاتونين دارد ، همان گونه كه ” دامپزشكي امروز ” نوشته ليندا Aronson، DVM، MA نيز به اين موضوع اشاره دارد. از دپارتمان مطالعات باليني، دانشكده پزشكي دامپزشكي، دانشگاه تافتس، MA، توصيه كلي دكتر Aronson اين است كه: ” براي درمان ترس از رعد و برق، من از  دوز ۳ ميلي‌گرم براي يك سگ ۳۵ – ۱۰۰ پوندي استفاده مي‌كنم. اين دوز براي سگ‌هاي كوچك‌تر به ۱.۵ ميلي‌گرم مي‌رسند، و براي سگ‌هاي بزرگ‌تر ممكن است به ۶ ميلي‌گرم هم برسد. اين مقدار در هنگام اولين غرش رعد و برق كه باعث ترس سگ ميشود به كار ميرود. اين دوز ممكن است روزانه ۳ بار تكرار شود.

با ايران چاوچاو همراه باشيد.

فروش سگ چاوچاو  – فروش سگ پامرانين وارداتي در ايران چاوچاو

اثرات ملاتونين براي كمك به سگ‌هاي مضطرب

گفته شده  كه اثرات ملاتونين بر روي سگ‌هاي باردار كاملا معلوم نيست. تحقيقات منتشر شده بسيار كمياب هستند. ديگر هشدارها شامل سگ‌ها با بيماري خود ايمني و نيز كساني است كه در سايت MAOI قرار دارند است، هر چند كه شواهد عيني حاكي از آن است كه ممكن است سگ ها در اين موارد ايمن باشد. تا به امروز از ۱۰۰۰ نفر از سگ‌ها كه ” ملاتونين ” را مي‌گيرند ( برخي از آن‌ها به مدت چند ماه و حتي سال‌ها ) آن را مصرف مي‌كنند، گزارش شده‌است كه ۳ سگ نسبت به اين ماده واكنش خوبي نداشته و بقيه مشكلي نداشتند كه دليل آن هم مشخص شد به دليل بدرفتاري صاحبان آن ها بوده و اثرات سوء اين ماده بر روي اين ۳ سگ بعد از ۴ ساعت برطرف شده.

يك مالك گزارش داد كه سگ‌هاي تجسس و نجات او با موفقيت از ” ملاتونين ” براي مبارزه با ترس از پرواز استفاده كرده اند و نتيجه ي خوبي داشته و توانسته اند در هواپيماهاي توربو وارد شوند. اين تنها درماني است كه به سگ ها اجازه استراحت مي‌دهد و در عين اينكه آن ها بايد وظايف خود را در پرواز انجام دهند.

ملاتونين به نظر بسيار مفيد مي‌رسد، از جمله طوفان‌هاي تندري، آتش‌بازي، تير تفنگ، هواپيما، هليكوپتر، بالون هواي گرم، كاميون و ديگر صداهاي جاده‌اي كه براي حيوانات ممكن است ترسناك باشد نيز با مصرف ملاتونين ترسشان برطرف ميشود. هم چنين به نظر مي‌رسد كه اين ماده در برخي موارد از ليس زدن و اضطراب به دليل جدايي كمك مي‌كند.

فروش سگ پامرانين – فروش سگ چاوچاو در ايران چاوچاو

فروش سگ پامرانين و سگ چاوچاو در اين مجموعه زيرنظر كارشناسان صورت مي گيرد.

مهمترين چيزي كه بايد درباره ما بدانيد اين است كه سگ هاي اين مجموعه گارانتي دارند.
اين مجموعه اماده خدمت گذاري به شما عزيزان ميباشد و در تلاش است با بهره گيري از تجربيات بي نظير خود در امر مشاوره (بررسي شرايط فردي،شرايط جغرافيايي و…) مناسب ترين نژادها را همراه با نازل ترين قيمت در اختيار شما دوستان خوب قرار دهد.

آن چه بايد درباره ما بدانيد، كيفيت بالا, تعهد كاري, گارانتي اصالت و بهداشت سگ ها بوده كه سر لوحه كار اين مجموعه ميباشد.
پت شاپ مجهز ما در تهران همه روزه ميزبان شما سروران گرامي ميباشد.

همين حالا تماس بگيريد.

 

منبع : ملاتونين براي كمك به سگ‌هاي مضطرب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.