جالب ترين هاي سگ پامرانين

فروش سگ پامرانين، فروش سگ چاوچاو

جالب ترين هاي سگ پامرانين

۵۹ بازديد

سلام به دوستداران حيوانات خانگي! باز هم با مقاله اي ( جالب ترين هاي سگ پامرانين ) در ايران چاوچاو دور هم جمع شده ايم تا دانش خود را درباره اين سگ ها بالا ببريم.

در ضمن فراموش نكنيد براي داشتن يك سگ سالم و اصيل كافيست با مركز فروش سگ پامرانين اين مجموعه تماس بگيريد!

چندين سگ وجود دارد كه به اندازه پامرانين ها كوچك جذاب و عروسكي هستند و با چشمان زيبايشان دل شما را مي برند اما خلق و خو آن ها اصلا مانند ظاهرشان زيبا و شيرين نيست، اما خلق و خوي پامرانين مطابقت با ظاهر شيرينش دارد.
اين سگ هاي زيباي عروسكي، همچنين به عنوان Pom Poms شناخته مي شوند، در آلمان به عنوان يك سگ مورد علاقه در دادگاه سلطنتي منصوب شده اند و اكثر پامرانين ها هنوز مانند يك عضو سلطنتي در دستگاه قضايي آلمان به حساب مي روند و عمل مي كنند.

در اينجا ۷ مورد مهم را در مورد چيزهايي كه مربوط به خلق و خو  پامرانين ها است وبايد قبل از آن كه يكي از آن هارا خريداري كرده و به خانه بياوريد، بدانيد را ذكر مي كنيم :

آن ها انسان ها را با تمام قلب هاي خود دوست دارند!

يكي از چيزهايي كه در مورد خلق و خوي پامرانين است كه آن ها را يكي از سگ هاي محبوب مي سازد اين است كه آن ها بسيار مهربان و وفادار هستند.

آن ها مي خواهند هميشه با شما باشند و اين مي تواند هم خوب باشد و هم بد.
بسياري از پامرانين ها از اضطراب جدايي رنج مي برند اگر آن ها نقش خود را در خانواده درك نكنند  و مورد توجه كافي نباشند اين اضطراب برايشان بيشتر مي شود. بهترين راه براي جلوگيري از مشكلات رفتاري مرتبط با اضطراب، فراهم كردن تعداد زيادي ورزش جسماني و برنامه روزانه تان با توجه به سگ تان است.

جالب ترين هاي سگ پامرانين – پامرانين ها سگ هايي مهربان با خود و همه حيوانات

يكي ازموارد خوب در مورد اين سگ هاي كوچك اين است كه آن ها با هم به خوبي  رفتار مي كنند  و همچنين پامرانين ها با حيوانات ديگر روابط خوبي دارد.

آن ها تمايل دارند كه بسيار فعال باشند، سگ هايي كوچولو كه از بازي كردن و تفريح با  كودكان و حيوانات ديگر لذت مي برند. اين سگ ها با حيوانات و كودكان رابطه خوبي دارند ولي اين رابطه خوب يك استثنا دارد و آن هم رابطه پامرانين ها با نوجوانان است. اين سگ ها با نوجوانان رابطه خوبي ندارند.

پامرها سگ هايي با كوچك ولي شجاع!

با وجود اينكه فقط ۷ تا ۱۲ اينچ يا ۲۰-۲۷ سانت بلندي دارند اما سگ هايي شجاع و قوي هستند.

پامرانين يك سگ كوچك و شجاع است. اخلاق هاي مهربانانه اين سگ ها   سبب مي شود آن ها بسيار سرگرم كننده  براي ارتباط برقرار كردن با ديگر حيوانات و حتي ديگر سگ ها باشند، اما همچنين مي توانند به سگ هايي جدي و قوي و شجاع در مقابله با هرگونه تهديد به خانواده و يا حريم شخصي شان تبديل بشوند.

پامرانين ها با سگ هاي كوچك روابط خوبي دارند ولي با سگ هاي بزرگ زياد آب شان در يك جوي نمي رود !!رفتار شجاعانه پامرانين ها با سگ ها بزرگ به آن ها جرعت رفتار بد را نمي دهد و سبب فراري دادن آن ها نيز مي شود.

به عنوان يك صاحب مسئول پامر، شما مي توانيد با وضع قوانين و مرز هايي و تعريف آن ها براي پامرانين خود به تربيت هرچه بهتر او كمك كنيد.

فروش سگ پامرانين

نگهبان هايي از جنس گوله پشمك !

شايد به نظر مسخره برسد  كه يك بسته ۱ تا ۴ كيلوگرمي از پشم به عنوان يك سگ ديده بان، نگهبان و يك سگ قوي در برابر بيگانگان تلقي شود اما اين يك شوخي نيست ! پامرانين ها مي توانند نگهبان ها و گارد هاي خوبي باشند و صاحبين و يا قلمرو خود را از ورود و قصب شدن توسط بيگانگان حفظ نمايند.

خلق و خوي محترمانه و مهربانانه پامرانين ها شما را گول نزند ! آن ها در جايگاه خاص خود نگهباناني جدي و شجاع و قوي هستند. كه وجود آن ها براي هيچ غريبه اي خوشايند نيست.
نكته مهم در رابطه با پامرانين ها اين است كه آن ها با نوجوانان و به ويژه در سنين بلوغ رابطه خوبي ندارند.

نوجوانان در سن بلوغ با داشتن اخلاق ها خاص و جلب توجه گرايانه و ايجاد حتي صدا هاي عجيب و غريب و رفتار هاي گاها ناهنجار سبب ايجاد تشويش و عصبانيت در پامرانين ها مي شود به گونه اي كه مي توانند آن هارا حتي دشمن قلمداد كنند و در مقابل آن ها وارد لاك دفاعي شوند! از نظر پامرانين ها نوجوانان در اين سنين مشكوك هستند و نياز به مراقبت دارند و حتي حمله! اگر پامرانين ها به كسي مشكوك شوند ديگر رفتار محترمانه  و مهربانانه از آن ها نمي بينيد و آن ها تبديل به سگ هايي تهاجمي و تدافعي مي شوند.

پامرانين ها با هوشمندي همه چيز را ياد مي گيرند

به خاطر چابكي و اشتياق براي يادگيري، پامرانين ها  به عنوان سگ هاي سيرك و همچنين در سينما ي هاليوود به كار گرفته مي شوند.

با اين حال، براي تربيت و آموزش  پامرانين ها نياز به يك فرد صبور و با حوصله و دقيق هست تا بتواند آموزش هاي لازم را به او بدهد. و در زمان هاي نياز با او تمرين هاي مداوم و پيوسته كند.
هوش آن ها از جمله معدودترين و نادرترين هوش ها در بين حيوانات عروسكي و حتي خود سگ ها مي باشد. پامرانين ها پشمك هايي باهوش و  با استعداد هستند كه حتي بدون آموزش به طور ذاتي و غريزي قابليت تشخيص خيلي از مسائل را دارند. همچنين پامرانين ها بسيار چابك  و فرز هستند و در رقابت با ديگر سگ ها پيشتاز بودند.

جالب ترين هاي سگ پامرانين – پامرانين ها تشنه توجه و محبت هستند !

در حالي كه پامرانين ها از مالكان خود از نظر غذا و ورزش و مراقبت هاي بهداشتي توقعات زيادي ندارند ولي از نظر توجه و محبت بسيار متوقع هستند ! پامرانين ها تشنه توجه هستند و دوست دارند هميشه در مركز توجه شما باشند. اگر به پامرانين خود بي توجهي كنيد او از اضطراب و بي محبتي رنج خواهد كشيد و بعد از مدتي مبتلا به دسته اي از بيماري هاي رواني و افسردگي در حيوانات خواهد شد.

خلق و خو پامرانين ها تركيبي از وفاداري و استقلال شخصيتي است. آن ها از شما چيزي جز نشاندن بر دامن خود نوازش و صحبت نمي خواهند ! خبر خوب اين كه پامرانين ها با اين كه نياز به محبت و توجه زيادي دارند اما اصلا از دسته حيوانات لوس نيستند و به موقع كار و وظيفه خود را انجام داده و آموزه هاي خود را پس مي دهند

پامرانين ها  فعال و هشيار هستند

اصلا تعجب نكنيد كه اگر همسايه شما پامرانين دارد اين سگ در بيشتر مدت روز را در حياط و يا در خانه پرسه مي زند و با بيني تيز خود به بررسي محيط و هر نشانه جديد و تغيير خاص است.

پامرانين ها بسيار هشيار و فعال هستند و در بين سگ ها از حس بويايي ويژه و خاصتري برخوردار هستند. آن ها به سرعت متوحه تغييرات در محيط و محل زندگي خود مي شوند و حتي صاحبين خود را از آن با خبر مي كنند.

فروش سگ پامرانين

اگر مي خواهيد يك سگ سالم و زيبا داشته باشيد همين حالا با كارشناسان فروش سگ پامرانين تماس بگيريد تا بعد از مشاوره و در نظر گرفتن شرايط شما، يك سگ دوست داشتني به شما ارائه دهند.

اين مجموعه با سال ها تجربه در زمينه فروش سگ هاي نگهبان، شكاري و خانگي مي تواند بهترين ها را در اختيار شما قرار دهد.

جالب ترين هاي سگ پامرانين

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.