رسيدگي و آراستن سگ پامرانين

فروش سگ پامرانين، فروش سگ چاوچاو

رسيدگي و آراستن سگ پامرانين

۶۸ بازديد

سلام به دوستداران حيوانات خانگي! باز هم با مقاله اي ( رسيدگي و آراستن سگ پامرانين ) در ايران چاوچاو دور هم جمع شده ايم تا دانش خود را درباره اين سگ ها بالا ببريم.

در ضمن فراموش نكنيد براي داشتن يك سگ سالم و اصيل كافيست با مركز فروش سگ پامرانين اين مجموعه تماس بگيريد!

سگ پامر داراي پوششي شكوه مند و ضخيم بوده كه حالت آن ايستاده رو به خارج ميباشد و شامل دولايه هستند، كه لايه زيرين لطيف، زمخت با موهاي كركي شكل ميباشد و قسمت لايه بالايي آن موهاي بلند، راست و براقي دارد خيلي سخت قابل لمس كردن است.

موهاي موجود در اطراف ناحيه گردن و سينه آن ها بلند بوده و ظاهري حاشيه مانند دارد كه موجب ميشود غرور در چهره آن ها بيشتر نمايان شود.

از خصوصيات ويژه ديگري كه اين نژاد دارد دم آن ها ميباشد.

دم آن ها با موهايي صاف و زيادي پوشيده شده، انگار كه به وسيله وزيدن باد به سوي ناحيه پشت سگ برگشت داده شده است.

اين موضوع قابل توجه ميباشد كه زمان تولد، اين نژاد دمشان به اين شكل نخواهد بود.

امكان دارد ماه ها بگذرد تا دم به اين شكل تغيير پيدا كند.

نكته اي جالب درباره رنگ سگ پامرانين

از ديگر مواردي كه در مورد اين سگ ها بسيار جالب است اين موضوع ميباشد كه آن ها را ميتوان در هر رنگي مشاهده كرد، مانند سياه، سياه با قهوه اي مايل به زرد، آبي، آبي با قهوه اي مايل به زرد، شكلاتي، شكلاتي با قهوه اي مايل به زرد، كرم، كرم سموري، نارنجي، نارنجي سموري، قرمز، قرمز سموري، سموري (موهاي نوك سياه روي پس زمينه نقره اي، طلايي، خاكستري، حنايي يا قهوه اي) راه راه (پايه اي به رنگ طلايي، قرمز، يا نارنجي با راه راه هاي سياه) و سفيد.

به پامرانين هايي كه داراي رنگ سفيد با تكه هايي از ديگر رنگ ها باشند اصطلاحا چند رنگي ميگويند.

ريزش موي آن ها متوسط است.

در نرهاي اين نژاد ريزش موهاي لايه زيرينشان سالي يك بار اتفاق مي افتد. در ماده ها در زمان باروري كه فصل ريزش است، بعد از زايمان و هر زمان كه دچار استرس و دلهره شوند ريزش مو در لايه زيرينشان اتفاق مي افتد.

فروش سگ پامرانين

بهداشت، رسيدگي و آراستن سگ پامرانين

بايد در هفته حداقل دو بار به وسيله نوعي برس سيمي يا فلزي آن ها را شانه كنيد تا هم چربي طبيعي موجود در پوست پخش شده و سلامت آن ها حفظ شود و هم از ريزش موي آن ها روي مبل و لباسهايتان جلوگيري كنيد.

هر زمان كه بخواهيد ميتوانيد آن ها را حمام دهيد، به شكل روزانه يا ماهانه تا وقتي كه از شامپو و نرم كننده هاي ملايم مصرف مينماييد.

در شكل استشمام بوي بد در فاصله حمام دادن ها بايد مقداري پودر روي بدنشان ريخته و بگذاريد مدتي بنشيند و بعد آن را شانه كنيد.

از ديگر نيازهاي نظافتي آن ها ميتوان به بهداشت دندان و نگهداري از ناخن ها اشاره كرد.

امكان ابتلا به عارضه هاي مربوط به دندان در پامرانيان ها وجود دارد، پس بايد در مورد اين موضوع بسيار محتاط بوده و از آن ها خوب مراقبت نماييد. مناسب ترين راه براي حل كردن مشكل اين ميباشد كه در هفته حداقل يك بار و بهتر آن كه هر روز دندان هاي آن ها را مسواك بزنيد.

بايد ناخن هايشان را به طور مرتب كوتاه نماييد.

اگر كه زمان كشيده شدن ناخنشان روي زمين، صداي آن را شنيديد اين يعني ناخن بسيار بلند شده و بايد به طور منظم اقدام به كوتاه كردن آن نماييد.

سگ ها حساسيت زيادي روي پاهايشان دارند، بايد به پنجه هاي آن ها رسيدگي شود.

درون دهانشان را مورد بررسي قرار دهيد.

در حين نظافت كردنشان بايد بدنشان را از لحاظ زخم، خارش، علائم عفونت مثل قرمزي، حساسيت به لمس يا التهاب روي پوست بررسي كنيد.

گوش، بيني، دهان و چشم را مورد بررسي قرار دهيد، چشم آن ها بايد روشن بوده و عاري از هر گونه قرمزي يا ترشح باشد.

فروش سگ پامرانين

اگر مي خواهيد يك سگ سالم و زيبا داشته باشيد همين حالا با كارشناسان فروش سگ پامرانين تماس بگيريد تا بعد از مشاوره و در نظر گرفتن شرايط شما، يك سگ دوست داشتني به شما ارائه دهند.

اين مجموعه با سال ها تجربه در زمينه فروش سگ هاي نگهبان، شكاري و خانگي مي تواند بهترين ها را در اختيار شما قرار دهد.

 

رسيدگي و آراستن سگ پامرانين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.